Comarch, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferuje nowy rodzaj usługi – audyty zerowe. Comarch Audyt Zerowy oferuje możliwość bezpłatnej oceny stanu infrastruktury LAN oraz WAN. W ramach usługi specjaliści Comarch przeprowadzają ocenę zastosowanych rozwiązań technicznych (sprzęt, topologia, konfiguracja). W trakcie audytu dokonywana jest również analiza posiadanych kontraktów serwisowych.

Wynikiem przeprowadzonego audytu jest raport opisujący zastosowane rozwiązania oraz, jeśli wykaże to analiza, rekomendacje koniecznych zmian. W większości przypadków audyt jest przeprowadzany zdalnie, za pomocą bezpiecznego połączenia, ale na życzenie może się on również odbyć w siedzibie klienta. Należy jednakże zauważyć, że wizyta u klienta nie ma charakteru konsultacji, lecz służy do zebrania danych potrzebnych do stworzenia dokumentu poaudytowego.

Czas trwania audytu to zwykle jeden dzień roboczy w przypadku audytów wykonywanych on-site lub dwa dni robocze w przypadku audytów realizowanych zdalnie.

Comarch Audyt Zerowy to:

- możliwość bezpłatnej weryfikacji posiadanej infrastruktury
- weryfikacja stanu kontraktów serwisowych w porównaniu z rynkowym poziomem warunków i cen
- możliwość przetestowania potencjalnego dostawcy bez żadnych zobowiązań
- możliwość oceny profesjonalizmu usług świadczonych przez Comarch

Jeśli klient wyrazi chęć wdrożenia zaleceń poaudytowych, specjaliści Comarch opracują je, przygotowując kompleksową ofertę w wybranych obszarach na preferencyjnych warunkach cenowych. Oferta może obejmować m.in.: audyty kwartalne, usługi konsultingowe, dostawy elementów sieciowych, świadczenie usług serwisowych lub przejęcie odpowiedzialności za pełną obsługę sieci LAN lub WAN (usługa outsourcingu).

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.