Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach Call Center, które odbędą się 17 czerwca 2014 roku w Hotelu Westin w Warszawie. Tematyka tegorocznych warsztatów to Call Center w chmurze oraz integracja rozwiązań Call Center z social mediami.  Wydarzenie jest organizowane wspólnie z naszym partnerem Aspect.

Wg "Polish Trend's Hunters" w 2013 roku 0,5% polskich Call Centers zorganizowanych zostało w modelu chmurowym, natomiast w 2015 ma ich być 10 razy więcej. Również obsługę klienta czekają poważne zmiany, bowiem coraz większy procent komunikacji odbywać się będzie za pośrednictwem  social mediów. Zapraszamy na prezentację, którą poprowadzą wspólnie Ingo Brod z Aspect, reprezentant jednego z najważniejszych dostawców systemów Contact Center oraz eksperci Comarch, czyli Marcin Geroch i Michał Szybalski. Podpowiedzą słuchaczom, z jakich rozwiązań warto korzystać i na jakie elementy zwracać uwagę.

Poniżej szczegółowa agenda:

9:30- 10:00- przybycie i rejestracja

10:00- 10:30- Comarch i Aspect- historia współpracy, opis firm

10:30- 11:30- Zipwire- call  center w chmurze

11:30- 11:45- przerwa kawowa

11:45- 12:45- Aspect Social- czyli jak zintegrować Facebooka z CC

12:45- 13:15- Omini Channel (Voxeo) - nowy wymiar IVR

13:15- 14:00 Lunch

Darmowa rejestracja trwa do 11 czerwca, zgłoszeń prosimy dokonywać poprzez formularz rejestracyjny.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.