Comarch został sponsorem konferencji ‘Aktualne wyzwania Contact Center’, która odbędzie się 16-17 czerwca w Warszawie, w Hotelu Marriott.

Konferencja Aktualne wyzwania Contact Center skupia się na kluczowych wyzwaniach Contact Center w czasie dekoniunktury – poprawie jakości obsługi klienta, obsłudze wielokanałowej oraz optymalizacji kosztów Contact Center. W trakcie konferencji swoim doświadczeniem podzielą się liderzy rynku Contact Center. Opowiedzą oni o konkretnych wdrożeniach, zaprezentują najnowsze rozwiązania technologiczne wspomagające prace działów obsługi klienta oraz sposoby skutecznego wykorzystania CRM do zarządzania jakością Contact Center. W drugim dniu konferencji Michał Szybalski, Bussines Solutions Manager Comarch, wygłosi prezentację na temat: ‘Marmur vs krzem – funkcjonalności współczesnego call center podnoszące efektywność i obniżające koszty sprzedaży’.

Rozwiązania Comarch Contact Center cieszą się dużą popularnością, ponieważ bazują na automatyzacji procesów, dzięki czemu gwarantują redukcję kosztów obsługi i zarządzania relacjami z klientami. Więcej o rozwiązaniach Comarch Contact Center oraz o innych rozwiązaniach Comarch dla Infrastruktury IT można się dowiedzieć ze strony internetowej. Dodatkowo w czasie konferencji będzie okazja do bezpośredniego spotkania ze specjalistami Comarch z dziedziny Contact Center.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.