Hostowane usługi PBX (np. numery wewnętrzne, system IVR, przekierowanie rozmów, Call Center wynajmowane od usługodawcy za niewielką miesięczną opłatą, bez konieczności inwestycji w niezbędną infrastrukturę techniczną) stale zyskują na popularności. Wynika to z ogromnych możliwości, jakie stwarzają one dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Nowy, lepszy sposób profesjonalnej obsługi klienta oraz zwiększenie wydajności pracowników, przy jednoczesnej redukcji kosztów - to zalety, wobec których nie można przejść obojętnie.

Własna infrastruktura teleinformatyczna VoIP pozwala stworzyć zintegrowany system komunikacji w firmie, ale wymaga sporych nakładów finansowych, związanych z jej instalacją i wdrożeniem. Niestety, na takie wydatki mogą sobie pozwolić zazwyczaj tylko duże przedsiębiorstwa. Natomiast firmy z sektora MSP, chcąc usprawnić system komunikacji, często muszą korzystać z drogich tradycyjnych centralek PBX lub też domowych rozwiązań VoIP. Szanse na zmianę tej sytuacji stwarzają właśnie hostowane usługi PBX, które dla małych i średnich firm stanowią tańszą i dynamicznie rozwijającą się alternatywę.

Telefonia VoIP to nic innego, jak komunikacja głosowa, która wykorzystuje do działania łącza internetowe. Coraz częściej znajduje zastosowanie w biznesie, bowiem gwarantuje znacznie więcej możliwości, aniżeli telefonia tradycyjna. Szeroki wachlarz usług oferowanych przez VoIP wpływa na podniesienie wydajności pracowników, zwiększa satysfakcję klienta, co przy jednoczesnej redukcji kosztów połączeń, czyni telefonię internetową niezwykle atrakcyjną alternatywą do tradycyjnej telefonii dla firm z sektora MSP.

Comarch w portfolio swoich produktów posiada bardzo szeroką ofertę rozwiązań typu VoIP oraz Call Center. Rozwiązania te dostępne są również w modelu usługowym (ang. „as a service”).

Zobacz też:
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.