Centrum Medyczne iMed24 to nie tylko najnowocześniejszy sprzęt medyczny, szeroka baza diagnostyczna, czy też komfortowe warunki badań. To również nowoczesny system rejestracji zgłoszeń zbudowany z wykorzystaniem jednej z najbardziej wydajnych platform CC dostępnych na rynku - Avaya CMS.  System CC, służący do rejestracji zgłoszeń, składa się z kilku elementów składowych:

  • modułu IVR, zbudowanego na platformie Avaya Experience Portal, pozwalającego na identyfikację klientów
  • modułu raportującego CMS, pozwalającego na dokładną kontrolę ilości połączeń, czasu oczekiwania klientów, czy też prognozowania ruchu
  • systemu rejestracji Avaya WFO, zapisującego wszystkie przeprowadzane przez agentów rozmowy
  • modułu miniCRM, opracowanego specjalnie na potrzeby iMed24, zawierającego komplet informacji o procedurach medycznych, zintegrowanego z autorskim oprogramowaniem iMed24

- Od początku zakładaliśmy najwyższą jakość obsługi klienta - twierdzi Anna Kafel, kierownik Działu Obsługi Klienta iMed24 - trudno dziś funkcjonować bez sprawnego systemu obsługi zgłoszeń. Call Center było naturalną konsekwencją tego stanu.

Oprócz obsługi zgłoszeń dla Centrum Medycznego iMed24, system ma umożliwiać również outsourcing procesów związanych z rejestracją zgłoszeń przez użytkowników oprogramowania iMed24.

Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach Comarch IT Networks, odwiedź naszą stronę>>

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.