Valeo, międzynarodowa grupa spółek specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży komponentów, systemów zintegrowanych i modułów dla przemysłu samochodowego przedłużyła z Comarch umowę na świadczenie usług outsourcingu IT w Polsce. Valeo należy do czołówki dostawców dla przemysłu samochodowego na świecie.

Comarch zapewnia Valeo wsparcie dla około 2,5 tys. użytkowników końcowych oraz stały i nieprzerwany dostęp do infrastruktury IT klienta w Polsce w 5 lokalizacjach w Polsce (fabryki w Skawinie, Czechowicach-Dziedzicach i Chrzanowie oraz centrala sprzedaży i dystrybucji w Warszawie).

– Współpraca od startu projektu jest bardzo dobra, a wystarczającym potwierdzeniem jakości naszych usług jest decyzja klienta o przedłużeniu zawartej w 2011 roku umowy na kolejne lata. Dodatkowo, dzięki rekomendacji ze strony Valeo podpisaliśmy umowę z dużym producentem z branży na obsługę jego zakładu na Słowacji na analogicznych do Valeo warunkach, co jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii rozszerzania działalności na rynkach zagranicznych – mówi Grzegorz Gawron, kierownik projektu po stronie Comarch.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu w podobnych projektach Comarch jest w stanie zagwarantować wysoki poziom dostarczanych usług, dostosowanie środowiska IT do zmieniających się warunków biznesowych oraz wyśrubowane parametry SLA. Ponadto specyfika autorskich rozwiązań i produktów Comarch pozwala dostosować usługi do indywidualnych potrzeb nawet najbardziej wymagającej branży.

Usługi realizowane są przez pracowników Comarch przy wsparciu partnerów serwisowych pracujących bezpośrednio w lokalizacjach klienta oraz w oparciu o zdalny dostęp. Umowa zobowiązuje Comarch również do administrowania infrastrukturą serwerową, monitoringu sieci LAN/WAN, administrowania systemem backupowym i usługą Active Directory. Dla usług krytycznych Comarch realizuje wsparcie serwisowe w trybie 24x7x365. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych klienta Comarch zarządza archiwizacją danych. Inżynierowie Comarch przejęli pełną odpowiedzialność za ciągłość działania platformy sprzętowej i systemowej klienta. Comarch realizuje projekt zgodnie z uznanymi zasadami metodyki ITIL.


Więcej o usługach Comarch Outsourcing IT znajdziesz na stronie:

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.