Comarch i Aspect podpisali umowę partnerską, dzięki której Comarch rozszerzył swoją ofertę produktową o wdrożenie rozwiązań oferowanych przez Aspect, a także usługi serwisowe i konsultingowe z nimi związane.

Aspect powstał w 1973 roku, obecnie koncentruje się na dwóch podstawowych działach - systemach CC (wg Frost & Sullivan – 1 pozycja na światowym rynku dla kampanii wychodzących i 4 pozycja dla kampanii przychodzących) oraz oprogramowaniu WFO (3 pozycja na świecie wg DMG). Od lat zajmuje czołową pozycję w raportach analitycznych Gartner, plasując się w na pozycji lidera rynkowego. Obecnie Aspect zatrudnia ponad 2 000 osób w biurach na całym świecie.

- Aspect to jedna z najbardziej innowacyjnych firm dostarczających rozwiązania dla Contact Center. Planujemy wdrażać wszystkie pozycje z ich portfolio, zarówno do raportowania, kampanii wychodzących, jak również te klasy WFM zoptymalizowane pod potrzeby CC – wyjaśnia Michał Szybalski, Product Manager odpowiedzialny za obszar Contact Center w firmie Comarch – Oferta Aspect dopełnia portfolio Comarch w dziedzinie obsługi klienta. Są to rozwiązania typu software only, umożliwiające integrację z wszystkimi platformami telekomunikacyjnymi dostępnymi na rynku.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.