call centerComarch został partnerem strategicznym FORUM Call Center, które odbedzie się 19-21 marca w Serocku. Wątkiem przewodnim tegorocznego Forum jest  Customer Contact Center 2013 – najważniejsze wyzwania i trendy dla usług. Głównym założeniem Forum jest interakcja i konstruktywna wymiana doświadczeń. 

Spotkania Forum Call Center to wyjątkowe miejsce wymiany doświadczeń, rozwoju oraz integracji środowiska branży Customer Contact Center. W trakcie spotkań uczestnicy będą mieli okazję do pogłębienia swojej wiedzy z zakresu call center, wymiany swoich opinii, a także możliwość zapoznania się z praktycznymi przykładami wdrożeń. Przebieg spotkań wyznaczają trzy hasła stanowiące deklarację misji organizacji Forum Call Center: Współdziałanie, Rozwój, Integracja.

Atutem spotkania są atrakcyjne sesje dyskusyjne, debaty i konfrontacje oraz warsztaty kreujące rozwiązania jak warsztaty rozwojowe dla menadżerów. Tradycyjnie nie zabraknie też czasu na spotkania w kuluarach.

W trakcie konferencji Comarch przedstawi prezentację Social Media w Contact Center, którą wygłosi Michał Szybalski, Business Solutions Manager Comarch. Ekspert Comarch zaprezentuje nowe trendy i rozwiązania, które mogą być użyteczne w podejściu biznesowym.

Spotkanie Forum Call Center to miejsce, gdzie można nie tylko usłyszeć o ciekawych rozwiązaniach, ale przede wszystkim pogłębić temat, podzielić się opiniami i poznać najistotniejsze wiadomości i idee.

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.