W dniach 23-24 września 2014 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie odbędzie się konferencja Trendy Contact Center, której organizatorem jest Puls Biznesu. Jest to IX edycja tego wydarzenia, podczas którego przedstawiciele polskiego i europejskiego rynku Contact Center dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Comarch jest jednym z partnerów tego wydarzenia.

W trakcie konferencji poznamy najważniejsze case studies minionego roku, usłyszymy o najciekawszych trendach w branży i skupimy się na dwóch najważniejszych filarach dobrze prosperującego Contact Center – kliencie oraz telemarketerze i jego środowisku pracy.

Jednym z prelegentów będzie Michał Szybalski, Business Solution Manager Comarch, który wygłosi prezentację pt. „Outsourcing w Contact Center – kiedy i po co?”. Przedstawiciel Comarch opowie m.in. o takich kwestiach jak:

  • Co można efektywnie outsourcować?
  • Jaki outsourcing i kiedy może być opłacalny?
  • Wyliczanie różnicy kosztów CC wewnętrznego i zewnętrznego
  • Co wybrać – wewnętrzny czy zewnętrzny? A może korzystać z obu?? Czyli wszelkie możliwe opcje oszczędnościowe w Contact Center

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Zobacz też:
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.