Comarch jako pierwsza firma w Europie Środkowej uzyskał status autoryzowanego partnera Aspect. Zakres autoryzacji pozwala na instalację, reinstalację, update oraz upgrade systemów i oprogramowania zarówno w zakresie Contact Center, jak i systemów Work Force Managment.

Posiadanie certyfikatu uprawnia także do zapewnienia klientowi wsparcia na odpowiednim poziomie dzięki zdiagnozowaniu zaistniałego problemu i jego szybkim rozwiązaniu. W przypadku realizacji bardziej skomplikowanych wdrożeń typu Multi-medi, ALM, AQM i innych, Aspect będzie wspierał Comarch swoją wiedzą i doświadczeniem.

Proces certyfikacji obejmował szkolenie produktowe przeprowadzone przez Paula Duggana (Aspect Senior technical trainer) w londyńskiej siedzibie firmy Aspect. Szkolenie składało się z trzech bloków programowych:

  • Implementation: Unified IP 7 Installation and Upgrade
  • Unified IP Troubleshooting Fundamentals
  • Unified IP 7 Telephony Configuration

Aspect od ponad 35 lata jest niekwestionowanym liderem branży Contact Center. Ten międzynarodowy dostawca oferujący swoim klientom oprogramowania i usługi w branży informatycznej  wspiera największych liderów rynku, by ich złożone procesy biznesowe ujednolicić w idealną komunikację z klientem. Firma Aspect wspiera planowanie strategiczne przedsiębiorstw oraz wdraża rozwiązania do obsługi kompleksowych procesów biznesowych dla małych, średnich i dużych firm z każdej branży. Obecnie Aspect posiada ponad 1000 patentów lub zgłoszeń patentowych na całym świecie. Od wielu lat Aspect jest uważany przez analityków rynku za jednego z najważniejszych dostawców rozwiązań Contact Center:

  • Od 2001 roku wg Instytutu Gartnera jest liderem rynkowym
  • Od 2006 roku wg Pelorus Associates jest liderem rynku systemów WFM
  • Od 2008 roku według CRM Magazine jest liderem rozwiązań Workforce Optimization

Comarch jest globalnym producentem rozwiązań informatycznych, oferuje zarówno kompleksowe rozwiązania w obszarze IT, pozwalające właścicielowi w pełni skupić się na prowadzeniu biznesu,
jak i rozwiązania „szyte na miarę”, czyli w pełni dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, usprawniające pewne pojedyncze procesy biznesowe w firmie. Comarch od wielu lat dostarcza swoim klientom rozwiązania z obszaru Contact Center. Z naszych usług skorzystali już między innymi Grupa Uniqa, Alior Bank, Invest-Bank czy Grupa DB Schenker.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.