22-23 kwietnia 2010 w Warszawie odbędzie się Customer Contact Management Summit - będzie  to okazja, aby dowiedzieć się jak podczas każdej pojedynczej interakcji z Klientem dostarczyć najwyższej jakości obsługę oraz uzyskać kompleksową wiedzę na temat jego potrzeb i wymagań. Customer Contact Management Summit   - to również platforma wymiany doświadczeń na temat efektywnych metod motywacji, które sprawiają, że każdy Państwa pracownik w ramach kontaktu z Klientem jest ambasadorem marki, produktów, usługi oraz całej firmy.

Konferencja będzie się składała z 3 sesji tematycznych: Customer Acquisition, Contact Center, Customer Service.

Udział w konferencji – to zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami z zakresu Contact Center, wysłuchanie praktycznych porad firm korzystających z Conatct Center,  wybór spośród 30 prelekcji i 3 sesji tematycznych.

Więcej o konferencji>>

Zapraszamy na wystąpienie przedstawiciela Comarch: 13.20 - 23 kwiecień, sesja Contact Center

Pół kroku do Unifide Communication – skuteczne zarządzanie informacją w firmie przy jednoczesnym obniżeniu kosztów

Michał Szybalski, Business Solution Manager Comarch



Dowiedz się więcej 
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.