Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnej konfiguracji bazy towarowej w systemie Comarch ERP Optima oraz zintegrowanego zarządzania ofertą w Comarch e-Sklepie. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia grup towarowych, dodawania produktów, definiowania atrybutów, integracji dostaw i płatności, a także ustalania cenników, rabatów oraz prezentacji produktów online.
Dzięki szkoleniu uczestnik :
Profil uczestników:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za obsługę sprzedaży internetowej, wdrożenie i utrzymanie e-Sklepu Comarch, a także dla pracowników działów handlowych i administratorów systemu Comarch ERP Optima.
Szkolenie dla: pracowników działów e-commerce i sprzedaży, administratorów systemu ERP, osób wdrażających sklepy internetowe, konsultantów i wdrożeniowców Comarch ERP.
Przygotowanie uczestników:
Podstawowa znajomość systemu Comarch ERP Optima będzie pomocna, ale nie jest wymagana. Wskazana znajomość zasad sprzedaży i działania e-commerce.
Szczegółowy program szkolenia
1. Czym jest Comarch e-Sklep?
2. Jak zintegrować Comarch e-Sklep z Comarch ERP Optima?
3. Jak przygotować bazę towarową w Comarch ERP Optima?
4. Czym jest synchronizacja danych?
5. Panel administracyjny sklepu – przygotowanie do sprzedaży
6. Ceny i rabaty w Comarch e-Sklep
7. Proces składania zamówienia w e-Sklepie
8. Subskrybenci i newsletter
9. Jak rozpocząć sprzedaż na Allegro?
10. Jak zintegrować e-Sklep z porównywarkami cen?
Po każdym rozdziale przewidziany jest krótki quiz.
Metoda realizacji szkolenia
Szkolenie ma charakter e-learningu. Realizacja szkolenia na platformie E-profesor.
Szkolenie zaawansowane dotyczące sprzedaży w Comarch e-Sklep.
Wszystkie szkolenia z zakresu systemów Comarch ERP są ZAWSZE obciążone 23% podatkiem VAT. Te usługi nie mogą być rozliczane jako zwolnione z podatku VAT.