Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Poniżej znajdziesz najszybsze sposoby na kontakt z naszymi specjalistami od systemów ERP. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Zanim zadzwonisz na infolinię, zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej Społeczności Comarch ERP. Znajdziesz tam odpowiedzi na wiele pytań, porady ekspertów i wsparcie innych użytkowników.
Masz pytanie związane z programem? Zachęcamy do zapoznania się z pomocą do programu lub kontaktu poprzez System Obsługi Zgłoszeń
W celu uzyskania wsparcia telefonicznego, Klient powinien posiadać aktywny pakiet Upgrade'u Premium. Aby dokonać identyfikacji należy wprowadzić dane dostępowe (ID oraz PIN) lub zweryfikować dane automatycznie – wykonując połączenie z zarejestrowanego w danych Klienta numeru telefonu. Telefon kontaktowy można dodać na Indywidualnych Stronach Klientów, wybierając opcję Moje dane > Dane firmy wprowadzając numer telefonu kontaktowego w obszarze Dane Klienta lub przy danym Użytkowniku.
Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.
12 684 90 01 wew. 2 >> 1
Dla Comarch ERP Optima wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.(Regulamin świadczenia usługi wsparcia Comarch ERP Optima Chmura Standard, Regulamin świadczenia usługi wsparcia Upgrade Podstawowy i Premium Comarch ERP Optima)
12 684 90 01 wew. 2 >> 2
Dla Comarch ERP XT wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia telefonicznego Comarch ERP XT )
12 684 90 01 wew. 2 >> 3
Dla Comarch ERP XL dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.
12 684 90 01 wew. 2 >> 4
Dla Comarch ERP Enterprise dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.
12 684 90 01 wew. 2 >> 5
Dla Comarch ERP Altum dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.
12 684 90 01 wew. 2 >> 6
Dla Comarch e-Sklep wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00
12 684 90 01 wew. 2 >> 1 lub wew. 2 >> 3 lub wew. 2 >> 5
Dla Comarch DMS wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00.
12 684 90 01 wew. 2 >> 8 >> 4
12 681 43 00 wew. 3>>1
Dla Comarch IBARD wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00.
Zachęcamy do korzystania ze społeczności Comarch, gdzie mają Państwo możliwość zadawania pytań, zgłaszania własnych pomysłów oraz dostęp do wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie wykorzystywania systemów Comarch przez innych użytkowników.