Jak możemy Ci pomóc?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Poniżej znajdziesz najszybsze sposoby na kontakt z naszymi specjalistami od systemów ERP. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Masz pytanie dotyczące Comarch ERP? Odwiedź naszą Społeczność!

Masz pytanie dotyczące Comarch ERP? Odwiedź naszą Społeczność!

Zanim zadzwonisz na infolinię, zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej Społeczności Comarch ERP. Znajdziesz tam odpowiedzi na wiele pytań, porady ekspertów i wsparcie innych użytkowników.

Sprawdź

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?

Masz pytanie związane z programem? Zachęcamy do zapoznania się z pomocą do programu lub kontaktu poprzez System Obsługi Zgłoszeń

Przejdź do Systemu Obsługi Zgłoszeń

W celu uzyskania wsparcia telefonicznego, Klient powinien posiadać aktywny pakiet Upgrade'u Premium. Aby dokonać identyfikacji należy wprowadzić dane dostępowe (ID oraz PIN) lub zweryfikować dane automatycznie – wykonując połączenie z zarejestrowanego w danych Klienta numeru telefonu. Telefon kontaktowy można dodać na Indywidualnych Stronach Klientów, wybierając opcję Moje dane > Dane firmy wprowadzając numer telefonu kontaktowego w obszarze Dane Klienta lub przy danym Użytkowniku.

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.

Społeczność Comarch ERP

Zachęcamy do korzystania ze społeczności Comarch, gdzie mają Państwo możliwość zadawania pytań, zgłaszania własnych pomysłów oraz dostęp do wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie wykorzystywania systemów Comarch przez innych użytkowników.