Jak możemy Ci pomóc?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Poniżej znajdziesz najszybsze sposoby na kontakt z naszymi specjalistami od systemów ERP. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Masz pytanie dotyczące Comarch ERP? Odwiedź naszą Społeczność!

Poproś o pomoc Społeczność użytkowników Comarch ERP

Zanim zadzwonisz na infolinię, zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej Społeczności Comarch ERP. Znajdziesz tam odpowiedzi na wiele pytań, porady ekspertów i wsparcie innych użytkowników.

Sprawdź

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz naszej pomocy?

Masz pytanie związane z programem? Zachęcamy do zapoznania się z pomocą do programu lub kontaktu poprzez System Obsługi Zgłoszeń

Przejdź do Systemu Obsługi Zgłoszeń

W celu uzyskania wsparcia telefonicznego, Klient powinien posiadać aktywny pakiet Upgrade'u Premium. Aby dokonać identyfikacji należy wprowadzić dane dostępowe (ID oraz PIN) lub zweryfikować dane automatycznie – wykonując połączenie z zarejestrowanego w danych Klienta numeru telefonu. Telefon kontaktowy można dodać na Indywidualnych Stronach Klientów, wybierając opcję Moje dane > Dane firmy wprowadzając numer telefonu kontaktowego w obszarze Dane Klienta lub przy danym Użytkowniku.

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.

Społeczność Comarch ERP

Zachęcamy do korzystania ze społeczności Comarch, gdzie mają Państwo możliwość zadawania pytań, zgłaszania własnych pomysłów oraz dostęp do wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie wykorzystywania systemów Comarch przez innych użytkowników.