Co warto wiedzieć?

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi płatności za udział w konferencji Data & Analytics Comarch Meetup. Sprawdź terminy oraz warunki uczestnictwa w wydarzeniu. Przeczytaj uważnie wszystkie dostępne informacje, dzięki temu proces płatności przebiegnie płynnie a Ty zaoszczędzić swój czas.

Nie znalazłeś potrzebnych informacji? Sprawdź sekcję FAQ lub napisz do osoby odpowiedzialnej za obszar płatności za udział w wydarzeniu! Nie czekaj i wybierz najwygodniejszą formę płatności i bądź z nami podczas Data & Analytics Comarch Meetup 2025!

 

Sprawdź szczegóły DACM 2025!

 

 

Sprawdź, jak wziąć udział w DACM 2025!

Skorzystaj z oferty Early Bird!

Zyskaj bilety w niższej cenie i pakiet e-szkoleń z analizy danych!

Oferta ważna tylko do 31.08.2025!

Sprawdź warunki płatności!

Proces płatności - osoby fizyczne

  • Rejestracji dokonujesz poprzez Rejestrator wybierając odpowiedniego nabywcę. Pamiętaj, że te dane posłużą do wystawienia faktury.
  • Po dokonaniu rejestracji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zapisu na wydarzenie.
  • Następnie otrzymasz e-mail potwierdzający realizację konferencji wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności.
  • Akceptujemy płatności tylko w formie przelewu bankowego.
  • Płatności należy dokonać przed rozpoczęciem konferencji. Fakturę VAT otrzymasz po odnotowaniu przez nas wpłaty.

Proces płatności - osoby prawne

  • Rejestracji dokonujesz poprzez Rejestrator wybierając odpowiedniego nabywcę. Pamiętaj, że te dane posłużą do wystawienia faktury.
  • Po dokonaniu rejestracji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zapisu na wydarzenie.
  • Następnie otrzymasz e-mail potwierdzający realizację konferencji.
  • Płatności należy dokonać po wydarzeniu, na podstawie otrzymanej faktury VAT.
  • Akceptujemy płatności tylko w formie przelewu bankowego.



Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!

Monika Opala- Czekajło
Monika Opala - Czekajło

Organizacja

Monika.Opala-Czekajlo@comarch.pl

Płatności
Aneta Lewkowska

Płatności

aneta.lewkowska@comarch.pl