FIGMA User Interface

Projektowanie i prototypowanie interfejsów użytkownika UI/UX aplikacji mobilnych
    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      FIGMA User Interface

      Projektowanie i prototypowanie interfejsów użytkownika UI/UX aplikacji mobilnych

      O szkoleniu

      To szkolenie to kompleksowe wprowadzenie do programu Figma, koncentrujące się na projektowaniu interfejsów użytkownika (UI) i doświadczeń użytkownika (UX). Uczestnicy nauczą się od podstaw obsługi środowiska Figmy, tworzenia makiet, pracy z komponentami oraz prototypowania interakcji. Kurs jest idealny dla początkujących projektantów UI/UX, grafików oraz osób zainteresowanych tworzeniem aplikacji i stron internetowych, które chcą sprawnie posługiwać się nowoczesnym narzędziem do projektowania.

      Poznaj program szkolenia

      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cele szkolenia

      Podczas szkolenia uczestnik pozna metody i techniki pracy z programem Figma – jednym z najpopularniejszych narzędzi do projektowania interfejsów użytkownika. Nauczy się krok po kroku, jak przełożyć swoje pomysły i koncepcje na profesjonalne projekty graficzne interfejsów użytkownika.

      Umiejętności

      Dzięki szkoleniu  uczestnik będzie:

      • wykorzystywał program Figma do tworzenia i budowania interfejsów
      • znał pojęcia i zagadnienia omawiane na kursie
      • stosował techniki pracy i tworzenia elementów całego interfejsu

      Kurs pokaże złożoność pracy i środowisko twórcze UI designera. Uczestnik zdobędzie wiedzę jak samodzielnie tworzyć projekty aplikacji mobilnych oraz zapozna się z prototypowaniem i budowaniem interakcji elementów interfejsu aplikacji mobilnych.

      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników

      Szkolenie przeznaczone dla każdego kto chce zająć lub zajmuje się projektowaniem interfejsów użytkownika lub tworzeniem i projektowaniem nowoczesnych stron WWW i aplikacji. Zalecane jest szczególnie grafikom oraz designerom UI/UX, osobom projektującym aplikacje, chcącym poznać technikę pracy w programie Figma. Polecane jest również pracownikom marketingu oraz programistom (zwłaszcza front-end), którzy po szkoleniu będą lepiej rozumieć swoich partnerów w biznesie, znając możliwości programu Figma oraz rozumiejących na czym polega złożony proces projektowania strony wizualnej aplikacji i jak można ją przełożyć na stronę programowania/kodowania.

      Przygotowanie uczestników

      Od uczestników szkolenia nie wymagana jest wiedza specjalistyczna a jedynie orientacja w sposobie pracy i działania aplikacji mobilnych oraz Internetu i stron www. Przyda się również podstawowa wiedza z grafiki komputerowej i tworzenia stron www. Zalecane jest doświadczenie z programami graficznymi, ale nie jest to warunek konieczny. 

      Czas trwania

      Przed nami:

      • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia

      Wprowadzenie do programu Figma

      • Projektowanie UI/UX – korzyści pracy z Figmą
      • Tworzenie konta
      • Środowisko projektowe programu
      • Interfejs programu i główne pola programu Figma
      • Rozdzielczość i skalowanie
      • Tworzenie Artboardu/Frame – przygotowanie pracy
      • Rodzaje i tworzenie makiet i ekranów
      • Nawigacja w programie
      • Konfiguracja programu Figma i środowiska pracy Design/Bussy i inne
      • Przykłady projektowania aplikacji i stron internetowych
      • Layout, Guides, Grid – dobra praktyki 

      Tworzenie elementów interfejsu.

      • Pierwszy projekt- jak to zrobić
      • Co to są Drafts’y frame’y i jak z nimi pracować
      • Tworzenie kształtów prostych i złożonych
      • Narzędzia podstawowe i typu Transform/Scale techniki pracy i różnice
      • Layers i pages – segmentacja treści
      • Wyrównywanie i łączenie kształtów
      • Organizacja kolorów w Figma
      • Tworzneie układów okien i ekranów
      • Jak korzystać z Assets i Libraries
      • Fonty, kolory i inne elementy
      • Praca ze stylami
      • Kształty ikony symbole
      • Umieszczanie zdjęć i grafik w projekcie
      • Typografia w projekcie
      • Warstwy z wieloma stronami

      Budowanie interfejsu - Warstwy Komponenty Grupy i Strony

      • Narzędzia do tworzenie interfejsu
      • Warstwy - tworzenie i zarządzanie
      • Komponenty – techniki pracy
      • Techniki modyfikowania komponentów
      • Komponenty i instancje
      • Posługiwanie się grupą
      • Wykorzystanie grup w komponentach
      • Praca z Tekstami
      • Material Design UI Kit, Brand Book
      • Projektowanie nagłówków, stopek
      • Projektowanie zawartości
      • Projekty na urządzenia mobilne
      • Layout Guide, Column, Grid, Rows
      • Importowanie plików
      • Mobilna wersja interfejsu
      • Praca zespołowa – Komentowanie i komentarze

      Tworzenie Interakcji Interfejsu i prototypowanie

      • Stany obiektów
      • Budowanie stanów w prototypowaniu
      • Tworzenie interakcji
      • Prototypowanie podstawowe
      • Ruchome ekrany, menu, przyciski i inne interakcje
      • Slidery i scroling

      Gotowy projekt

      • Preview projektu gotowego
      • Udostępnianie wyników pracy nad projektem
      • Wskazówki do kodowania i dla programisty
      • Export projektu aplikacji


      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy.

      POBIERZ PROGRAM W PDF

      Ścieżka rozwoju
      • Adobe XD
      • Adobe Photoshop 
      • Adobe Illustrator 
      • HTML i CSS 
      • JavaScript
      • Coreldraw
      W ramach szkolenia zapewniamy
      • materiały szkoleniowe
      • certyfikat potwierdzający udział w kursie
      • pełna obsługa cateringowa (dla szkoleń stacjonarnych)

      Podobne szkolenia