IT Operations

Kompleksowy Outsourcing oraz Obsługa Systemów i Procesów IT

Comarch już od kilkunastu lat świadczy usługi outsourcingowe dla firm, które chcą zoptymalizować koszty związane z obsługą IT.

Service Desk, Nearshoring, Offshoring

Oferta

  • outsourcing procesów IT
  • kompleksowa obsługa stacji roboczych i urządzeń biurowych
  • obsługa oprogramowania użytkowego oraz systemów zarządzania przedsiębiorstwem
  • zarządzanie sieciami LAN i WLAN
  • zarządzanie i administrowanie  infrastrukturą serwerową ,systemami operacyjnymi, bazami danych i platformami wirtualnymi
  • usługi programistyczne i wdrożeniowe
  • prowadzenie projektów i doradztwo w zakresie IT
  • zarządzanie systemami bezpieczeństwa
  • utrzymanie i serwis platform sprzętowych

Nearshoring

Nearshoring

Nearshoring stanowi formę outsourcingu usług IT. W przeciwieństwie do typowego outsourcingu (offshoringu) zleceniodawca i dostawca usług znajdują się blisko siebie. Najważniejszą zaletą tego modelu jest więc bliskość – zarówno przestrzenna, jak i kulturowa. Bliskość fizyczna pozwala na sprawną organizację spotkań. Nie ogranicza nas strefa czasowa i odległość. Centralnym punktem strategii biznesowej Comarch jest elastyczność i bliski kontakt z klientem. Czasami wolimy spotkać się twarzą w twarz. Jesteśmy pewni że jedno z naszych biur znajduje się blisko Państwa firmy. Nearshoring pozwala też lepiej dbać o bezpieczeństwo danych. Ten model to także bliskość kulturowa – dzięki naszym wielojęzycznym pracownikom zatrudnionym w wielu krajach bariera językowa przestaje być przeszkodą. Nasze doświadczenie w pracy w klientami na pięciu kontynentach sprawia, że rozumiemy uwarunkowania biznesu w różnych częściach świata. Comarch to firma globalna, która działa lokalnie.

Nearshoring, Service Desk, Offshoring – korzyści

IT Outsourcing: Service Desk, Nearshoring, Offshoring – Korzyści

  • usługi z wykorzystaniem zaawansowanej infrastruktury informatycznej
  • oszczędności wynikające z optymalizacji wydatków i obniżenia kosztów operacyjnych (koszty związane ze szkoleniami, urlopami pracowników)
  • gwarancja nieprzerwanego dostępu do zasobów w oparciu o umowę SLA (Service Level Agreement)
  • możliwość koncentracji przedsiębiorstwa na realizowaniu własnych celów biznesowych dzięki pozostawieniu spraw technologicznych w rękach doświadczonych specjalistów
  • przeniesienie ryzyka związanego z bezawaryjnym funkcjonowaniem systemów na usługodawcę
  • zmniejszenie ryzyka w podejmowaniu nietrafionych decyzji w zakresie inwestycji IT

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Rozwój usług Comarch Data Center

    White Paper: Biometria - Nowoczesne Metody Uwierzytelniania

    Wideo: Comarch Data Center

    Ulotka: Network Managed Services

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.