Pełne wsparcie techniczne dla Twojej infrastruktury - dostępne 24/7
Uzyskaj pomoc ekspertów IT korzystając z dowolnego kanału komunikacji, aby zapewnić najwyższą wydajność Twoich systemów i aplikacji
Uzyskaj pomoc ekspertów IT korzystając z dowolnego kanału komunikacji, aby zapewnić najwyższą wydajność Twoich systemów i aplikacji
Dzisiejsze środowisko biznesowe nie może obejść się bez rozwiązań IT - a każda z firm czasem cierpi na skutek awarii systemów. Dlatego, aby pomóc Ci zidentyfikować i rozwiązać wszelkie problemy związane z Twoją infrastrukturą IT, jak i zminimalizować koszty wynikające z przestojów w pracy, oferujemy wsparcie naszego Service Desk'u - wielokanałowego (oraz wielojęzycznego) punktu kontaktu z naszym dynamicznym i wysoce wykwalifikowanym zespołem specjalistów IT.
Stworzony, aby zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne i biznesowe - oraz najwyższą jakość obsługi klienta - Comarch Service Desk gwarantuje pełną przejrzystość kosztów wynikających z naszych usług - obsługi zgłoszeń, raportowania (zgodnie z SLA) oraz prowadzenia proaktywnej komunikacji z naszymi klientami. Specjaliści z Comarch Service Desk to profesjonaliści, zapewniający pełne wsparcie użytkownikom końcowym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zatrudniamy specjalistów władających różnymi językami, aby zagwarantować pełne wsparcie techniczne firmom z wielu stref czasowych, jednocześnie przestrzegając umów SLA, które jasno określają kluczowe parametry jakości i dostępności dotyczące potrzeb Twojej firmy. Dodatkowo, zespół ten ściśle współpracuje z naszym Global Operations Center, aby zapewnić wszystkim klientom najwyższy poziom obsługi.
Co możemy zaoferować Twojej firmie?
I wiele więcej!
Voxtron Communication Center (VCC) to zaawansowany technologicznie produkt Comarch, który można łatwo dostosować do wszelkich potrzeb komunikacyjnych Twojej organizacji. Opiera się na architekturze modułowej i obsługuje routing połączeń przychodzących i wychodzących, faks, pocztę e-mail, pocztę głosową, czat, SMS, media społecznościowe - i nie tylko.
Raportowanie w skali całego przedsiębiorstwa pozwala zaś zidentyfikować kluczowe elementy codziennych operacji. Co więcej, VCC może działać na dowolnej istniejącej infrastrukturze komunikacyjnej (PBX); wszystkie funkcjonalności są dostępne dla różnych marek rozwiązań PBX lub Unified Communication.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.