Service Desk

Pełne wsparcie techniczne dla Twojej infrastruktury - dostępne 24/7

Uzyskaj pomoc ekspertów IT korzystając z dowolnego kanału komunikacji, aby zapewnić najwyższą wydajność Twoich systemów i aplikacji

Czym jest Comarch Service Desk?

Dzisiejsze środowisko biznesowe nie może obejść się bez rozwiązań IT - a każda z firm czasem cierpi na skutek awarii systemów. Dlatego, aby pomóc Ci zidentyfikować i rozwiązać wszelkie problemy związane z Twoją infrastrukturą IT, jak i zminimalizować koszty wynikające z przestojów w pracy, oferujemy wsparcie naszego Service Desk'u - wielokanałowego (oraz wielojęzycznego) punktu kontaktu z naszym dynamicznym i wysoce wykwalifikowanym zespołem specjalistów IT.

Stworzony, aby zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne i biznesowe - oraz najwyższą jakość obsługi klienta - Comarch Service Desk gwarantuje pełną przejrzystość kosztów wynikających z naszych usług - obsługi zgłoszeń, raportowania (zgodnie z SLA) oraz prowadzenia proaktywnej komunikacji z naszymi klientami. Specjaliści z Comarch Service Desk to profesjonaliści, zapewniający pełne wsparcie użytkownikom końcowym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jakie są korzyści?

Profesjonalne wsparcie techniczne dostępne 24/7/365

Monitorowanie wydajności infrastruktury w czasie rzeczywistym

Szybkie odzyskiwanie systemów i usług w przypadku awarii

Obejrzyj wideo

Co nas wyróżnia?

  • Nowoczesny i wysoce zaawansowany system obsługi serwisowej - dzięki Comarch Service Desk każda wykryta awaria systemu jest rozwiązywana niezwłocznie, a pełna funkcjonalność zostaje przywrócona w mgnieniu oka. Używany na całym świecie system ticketowy open source (JIRA / OTRS) może być w dużym stopniu dostosowany do Twoich potrzeb i zintegrowany z dowolnymi wdrożonymi systemami do obsługi klienta.
  • Na całym świecie, przez całą dobę - Nasi specjaliści pracują w trybie 24/7/365. Monitorują Twoje środowisko IT, kontrolują procesy, zarządzają ticketami i rejestrują wszystkie działania w przejrzystym systemie raportowania.
  • Zwiększona wydajność usług - Aby pomóc osiągnąć cele biznesowe i zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne, Comarch przestrzega najlepszych praktyk, które pomagają użytkownikom wdrażać nowe technologie i procesy biznesowe
  • Globalny zasięg - Jako Comarch, mamy bogate doświadczenie w dostarczaniu usług dla użytkowników końcowych na całym świecie. Zapewniamy globalne wsparcie dostępne zarówno na miejscu, jak i zdalnie z naszych globalnych centrów kompetencji i 20 ośrodków data center.
  • Monitorowanie wydajności - Dane to klucz do zwiększania wydajności biznesowej. Aby sprostać potrzebom i preferencjom naszych klientów, stale mierzymy wydajność naszego Service Desk'u i szukamy sposobów na to, jak możemy usprawnić nasze działania
  • Łatwe zarządzanie incydentami - Comarch Service Desk korzysta z metodologii ITIL. Skupiamy się na szybkim rozwiązaniu problemu podczas pierwszego kontaktu, pozwalając szybciej powrócić do wykonywanych zadań, oszczędzając przy tym czas i pieniądze firmy.

Jaki jest zakres usług?

Zatrudniamy specjalistów władających różnymi językami, aby zagwarantować pełne wsparcie techniczne firmom z wielu stref czasowych, jednocześnie przestrzegając umów SLA, które jasno określają kluczowe parametry jakości i dostępności dotyczące potrzeb Twojej firmy. Dodatkowo, zespół ten ściśle współpracuje z naszym Global Operations Center, aby zapewnić wszystkim klientom najwyższy poziom obsługi.

Co możemy zaoferować Twojej firmie?

  • Wielokanałowe i wielojęzyczne wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Analiza przyczyn źródłowych przyczyn incydentów
  • Proaktywna komunikacja i raportowanie (zgodnie z SLA)

I wiele więcej!

Poznaj nasz system call center  Voxtron Communication Center

Voxtron Communication Center (VCC) to zaawansowany technologicznie produkt Comarch, który można łatwo dostosować do wszelkich potrzeb komunikacyjnych Twojej organizacji. Opiera się na architekturze modułowej i obsługuje routing połączeń przychodzących i wychodzących, faks, pocztę e-mail, pocztę głosową, czat, SMS, media społecznościowe - i nie tylko.

Raportowanie w skali całego przedsiębiorstwa pozwala zaś zidentyfikować kluczowe elementy codziennych operacji. Co więcej, VCC może działać na dowolnej istniejącej infrastrukturze komunikacyjnej (PBX); wszystkie funkcjonalności są dostępne dla różnych marek rozwiązań PBX lub Unified Communication.

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Wideo: Service Desk

    Wideo: Jak zmodernizować biznes dzięki usługom IT?

    Ulotka: Comarch Network Operations Center

    Ulotka: IT Services

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.