Service Desk

Całodobowe wsparcie i profesjonalne

usługi dla Twojej firmy

 

Nowoczesne firmy nie mogą istnieć bez IT. Użytkownicy końcowi i działy biznesowe oceniają efektywność Twojego IT przez pryzmat pierwszego punktu kontaktowego, którym oczywiście jest zespół Service Desk. Nie masz zasobów, by samemu zapewnić obsługę klienta? Oddeleguj swoją pierwszą, drugą, a nawet trzecią linię wsparcia do Comarch! Zapewniamy wysoką jakość usług świadczonych przez wykwalifikowanych specjalistów z całej Europy. Nie lekceważ wsparcia IT!

Service Desk - schemat

Rozwiązanie Comarch Service Desk

Rozwiązanie Comarch Service Desk

Szybko i profesjonalnie zajmuj się problemami użytkowników końcowych. Comarch Service Desk zapewnia twojej firmie niezawodne i całodobowe wsparcie wielokanałowe, z jednym punktem kontaktowym i wysokimi możliwościami technologicznymi.

Comarch Service Desk to znacznie więcej niż tylko rozwiązywanie problemów. To identyfikacja podstawowych przyczyn i zapobieganie ponownemu pojawianiu się błędów. Twoja firma uzyska znaczne oszczędności, dostęp  do wysoko wykwalifikowanych specjalistów IT, procesy obsługiwane zgodnie z metodyką ITIL i akredytację ISO. Zapewniamy pojedynczy punkt kontaktu z naszymi agentami, który zredukują czas przestojów i rozwiążą wszelkie problemy. Bez względu na język, kraj lub strefę czasową, specjaliści IT Comarch wykonują usługę zgodnie z ustalonymi umowami SLA, określającymi kluczowe parametry jakości i dostępności, które odpowiadają potrzebom Twojej organizacji. Zespół Comarch Service Desk ściśle współpracuje z naszym Global Operations Center, który zapewnia klientom najwyższy poziom usług.

Comarch Call Center System - Voxtron Communication Center

Comarch Call Center System - Voxtron Communication Center

Voxtron Communication Center (VCC) to nasz najnowocześniejszy program, który można łatwo dostosować do potrzeb komunikacyjnych Twojej organizacji. Opiera się na modułowej architekturze i obsługuje routing połączeń przychodzących i wychodzących, faksów, poczty e-mail, poczty głosowej, czatu, SMS-ów, wzmianek w mediach społecznościowych i innych. Raportowanie w skali całego przedsiębiorstwa pozwala zidentyfikować kluczowe kwestie w codziennych operacjach. Co więcej, VCC może działać na dowolnej istniejącej infrastrukturze komunikacyjnej (PBX); wszystkie funkcjonalności są dostępne dla różnych marek rozwiązań PBX lub Unified Communication.

Odpowiedni wybór dla twojej firmy

Odpowiedni wybór dla twojej firmy

  • Nowoczesny i funkcjonalny system obsługi serwisowej. Dzięki systemowi Service Desk wszelkie wykryte awarie są rozwiązywane szybciej i pełna funkcjonalność jest przywracana w mgnieniu oka. Znany na całym świecie system ticketowy open source (JIRA / OTRS) może być w dużym stopniu dostosowany do Twoich potrzeb i zintegrowany z dowolnymi wdrożonymi systemami do obsługi klienta.
  • Na całym świecie, przez całą dobę. Nasi specjaliści pracują 24/7/365. Monitorują środowisko IT, kontrolują procesy, zarządzają ticketami i rejestrują wszystkie działania w przejrzystym systemie raportowania.
  • Globalny zasięg. Mamy bogate doświadczenie w dostarczaniu usług dla użytkowników końcowych na całym świecie. Zapewniamy globalne wsparcie dostępne zarówno na miejscu, jak i zdalnie, globalne centra kompetencji i 16 lokalnych ośrodków data center
  • Pomiar wydajności. Wierzymy w ciągłe doskonalenie oparte na analizę danych. Od szybkości odpowiedzi, po rozwiązywanie problemów przy pierwszym kontakcie i badanie zadowolenie klienta, mierzymy jakie obszary możemy doskonalić, aby utrzymać satysfakcjęużytkowników.
  • Struktura ITIL ułatwiająca zarządzaniem incydentami. Comarch Service Desk korzysta z metodologii ITIL. Skupiamy się na szybkim rozwiązaniu problemu podczas pierwszego kontaktu, pozwalając użytkownikom końcowym szybciej wrócić do swoich zadań, oszczędzając czas i pieniądze firmy.

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Wideo: Service Desk

    Wideo: Jak zmodernizować biznes dzięki usługom IT?

    Ulotka: Comarch Network Operations Center

    Ulotka: IT Services

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.