Comarch Global Operations Center zaprasza do odwiedzin!

„Współpraca" to słowo-klucz, odmieniane przez wszystkie przypadki podczas projektowania nowego Comarch Global Operations Center. Od lutego 2018 mieści się ono w nowym budynku SSE 7. Głównym celem Global Operations Center jest rozszerzenie i wzmocnienie oferty ICT naszej firmy na całym świecie.

Comarch Global Operations Center – już jest! Jest większy i pachnący nowością. Przeprowadzka do nowych pomieszczeń miała miejsce w lutym, ale tak naprawdę dopiero od czerwca pracujemy w takim środowisku w jakim chcieliśmy pracować. Zapraszamy wraz z klientami do nowego GOC, który mieści się na 4 piętrze budynku SSE7. Stan GOC to 28 specjalistów którzy pracują w zespołach monitoringu i service desku. Część z nich w trybie 24/7. W ramach GOC funkcjonuje również zespół specjalistów ds. bezpieczeństwa - Security Operations Center. Pracujemy na systemach ITSM oraz systemach monitorujących procesy biznesowe klientów i ich infrastrukturę IT. Obsługujemy klientów w wielu językach: polskim, angielskim, niemieckim, słowackim a w przygotowaniu mamy kolejne (włoski, hiszpański, francuski). Zapraszam do współpracy! - mówi Mariusz Bik, Dyrektor Centrum IT Services w Comarch SA.



Global Operations Center świadczy szeroki zakres usług: od proaktywnego monitoringu stanu sieci i infrastruktury klientów, natychmiastową reakcję na wszelkie wykryte w ten sposób anomalie, po usługi Service Desk oferowane w wielu językach i kompleksowe rozwiązania w zakresie monitorowania bezpieczeństwa. Wszystkie usługi świadczone w ramach GOC mogą być dopasowywane do indywidualnych potrzeb klientów.

Kompleksowe podejście do utrzymania infrastruktury IT wymaga specjalistów z wielu obszarów i ich ścisłej współpracy.  Mając takie zasoby kompetencyjne i doświadczonych inżynierów,  Comarch w 2018 roku powołał do życia Global Operations Center. Wspólnie pracują w nim następujące zespoły: eksperci od cyber-bezpieczeństwa, doświadczeni administratorzy sieciowi i inżynierzy wspierający Systemy Lojalnościowe Comarch. Takie podejście pozwala nie tylko usuwać problemy  w krótszym czasie, ale również umożliwia spojrzenie na każdą zaistniałą awarię z wielu punktów widzenia.  Reakcja objawowa ma zwykle charakter doraźny, a wiemy że takie podejście coraz częściej jest już niewystarczające.  Potrzebne jest podejście uwzględniające bardziej dogłębną analizę szerszego spektrum potencjalnych przyczyn awarii.  Chodzi o to, aby w sposób proaktywny przyczynić się do lepszego zrozumienia danego incydentu, a następnie, by umożliwić bezzwłoczne wprowadzenie (w uzgodnieniu z klientem), gruntownie przemyślanych działań zaradczych, zanim faktycznie dojdzie do pogorszenia się parametrów pracy monitorowanej infrastruktury – tłumaczy Krzysztof Korski, Global Operations Manager w Comarch SA.

Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w Global Operations Center? Chcesz zaprosić tu swoich klientów, by pokazać im jak naszymi usługami wspieramy ich biznes? Jeśli masz pytania lub jesteś zainteresowany wizytą w GOC skontaktuj się z Krzysztofem Korskim naszym Global Operations Managerem.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.