Raport Comarch i Kantar TNS

Przyszłość zakupów w branży fashion

  • Jak Polacy kupują ubrania dziś, a jak będą kupować jutro?
  • Czy siedzą wygodnie w domu i odwiedzają sklepy internetowe, czy też może preferują zakupy w sklepach stacjonarnych?
  • Czy trudno jest nam zrezygnować ze spacerów wzdłuż wieszaków i półek z ubraniami, przymierzania wielu modeli ubrań i możliwości natychmiastowego ich zakupu?

Te i inne zwyczaje zakupowe zostały zbadane przez Comarch i Kantar TNS w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Holandii oraz we Włoszech. Wyniki badania pokazują również, jak zakupy modowe będą się zmieniać w przyszłości.

Wypełnij formularz i pobierz raport

Raport prezentuje dane o używaniu programów lojalnościowych w branży fashion

Jak przywiązani do marki są europejscy konsumenci?

Za szczególnie przywiązanych do sprawdzonych marek uważa się 64% Polaków. W Wielkiej Brytanii odsetek ten wynosi zaledwie 34% klientów.

  • Sprawdź, co w handlu stacjonarnym jest najważniejszym czynnikiem budującym lojalność dla respondentów we wszystkich krajach, a na co konsumenci w Polsce zwracają największą uwagę.
  • Dowiedź się, dla kogo w handlu online istotne są zindywidualizowane promocje i oferty, a także, czy dostawa w następnym dniu roboczym jest ważniejsza dla kobiet czy dla mężczyzn.

Pozytywne doświadczenia zakupowe pomagają w budowaniu lojalności konsumentów. Poznaj swoich dzisiejszych klientów i sprawdź, jak zmienią się ich preferencje zakupowe w kolejnych latach.

Pobierz raport

Pobierz wyniki badań
Comarch i Kantar TNS
  • Aby utrzymać klientów na dłużej, sieci sklepów fashion powinny spełniać ich oczekiwania we wszystkich kanałach sprzedaży. Muszą na bieżąco monitorować trendy i wdrażać rozwiązania zgodne z potrzebami klientów, na przykład w postaci nawigacji w sklepie z użyciem smartfona czy spersonalizowanych ofert dostarczanych w czasie rzeczywistym. Podejście omnichannel w połączeniu z digitalizacją procesów obsługi klienta jest szczególnie ważne dla branży modowej, a z czasem będzie się stawać jeszcze ważniejsze. Wynik badań kwantyfikują obecne i przyszłe zwyczaje i potrzeby zakupowe, dlatego są bardzo dobrym materiałem dla zarządów sieci sklepów, działów rozwoju biznesu, marketingu oraz IT.

    Witold Podgórski

    Ekspert i Product Manager rozwiązań dla Retail, Comarch

    Raport dotyczący zakupów w branży fashion

    Wspólne badanie Comarch i Kantar TNS

    Pobierz wyniki

    Aby pobrać raport

    wypełnij formularz

    Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją otrzymywania na wskazany adres e-mail zawartych w naszym newsletterze niezamówionych komunikatów marketingu bezpośredniego i korzystania do tego celu z środków porozumiewania się na odległość. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe
    Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.