Firma Sokpol (jeden z największych producentów soków, nektarów i napojów w Polsce)i Comarch podpisały umowę na wdrożenie i obsługę nowej wersji systemu mobilnego Comarch ECOD Agent 2.0 do wsparcia przedstawicieli handlowych.

- System ECOD Agent 2.0 został przygotowany na podstawie wieloletnich doświadczeń i wdrożeń systemu SFA, które realizowaliśmy zarówno w kraju, jak i za granicą. Naszym celem było opracowanie systemu odpowiadającego potrzebom naszych klientów, a jednocześnie łatwego do wdrożenia i bogatego w dodatkowe opcje konfiguracyjne i funkcjonalne. Jest to kolejna ważna umowa Comarch z zakresu wsparcia sprzedaży w branży FMCG. Nowy system mobilny Comarch ECOD Agent 2.0 jest już używany przez Diageo, producenta i dystrybutora jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie (m.in. Johnnie Walker oraz Smirnoff) oraz Wawel SA- mówi Grzegorz Mikuś, business solution manager w Comarch.

Rozwiązanie Comarch ECOD Agent 2.0, Comarch ECOD Dystrybucja czy Business Portal pozwalają na wsparcie sprzedaży i uzyskanie wielu korzyści wynikających z automatyzacji procesów, poprawy jakości danych, możliwości redukcji kosztów oraz oszczędności czasu i zaangażowania czynnika ludzkiego.

- Dzięki systemowi Comarch ECOD Agent 2.0 uzyskamy możliwość pozyskiwania informacji o sprzedaży naszych produktów w kanale tradycyjnym. Na podstawie danych będziemy mogli wyciągnąć wnioski, które pozwolą odpowiednio szybko reagować na potrzeby - mówi Krzysztof Janik, dyrektor sprzedaży, Sokpol.

Comarch to dostawca innowacyjnych rozwiązań informatycznych m.in. w zakresie zarządzania procesami sprzedażowymi.Comarch ECOD Agent 2.0 to kompleksowy, profesjonalny system wsparcia sprzedaży klasy Sales Force Automation, zapewniający kompleksową obsługę punktu sprzedaży przez mobilnych przedstawicieli handlowych. Korzysta z niego wielu użytkowników, w tym firmy będące czołowymi przedstawicielami branży Retail&FMCG, budowlanej, farmaceutycznej, m.in. Bacardi Martini, Agros Nova, Mieszko, Navo, Sobieski, Diageo, Effector, Makarony Polskie, Teva (Pliva Kraków), Wyeth.

Comarch ECOD Agent 2.0 jest jednym z modułów Platformy Comarch ECOD, która służy do elektronicznej wymiany oraz przechowywania dokumentów i informacji pomiędzy partnerami biznesowymi. Platforma funkcjonuje od 2000 roku i skupia społeczność ponad 13 tys. firm z 30 krajów i różnych branż. Korzystają z niej m.in. Auchan, Metro, Carrefour, Unilever, Lotos.

Zobacz:
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.