Nowatorska technologia zwiększająca zaangażowanie klientów w bankowości
Identyfikuj wzorce zachowań klientów, aby budować i realizować skuteczne programy lojalnościowe
Identyfikuj wzorce zachowań klientów, aby budować i realizować skuteczne programy lojalnościowe
Technologia znacząco zwiększająca zaangażowanie klientów – masz to jak w banku
Instytucje finansowe stale szukają nowych możliwości na poprawienie sposobu w jaki są postrzegane przez klientów; aby zostać ich zaufanym partnerem i wiarygodnym źródłem porad biznesowych. Na szczęście istnieją technologie zaprojektowane specjalnie, by wspierać procesy zwiększania świadomości marki oraz budowania silniejszych stosunków z klientami.
Comarch Loyalty Management (CLM) to nowoczesny system informatyczny umożliwiający przedsiębiorstwom – w tym bankom i towarzystwom ubezpieczeniowym – zarówno łatwe tworzenie zorientowanych na użytkownika programów lojalnościowych, jak i zarządzanie tymi programami. Oferując wsparcie podmiotom działającym w modelach B2C i B2B, CLM wykorzystuje mechanizmy stosowane w nowo powstających technologiach, takich jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, umożliwiając dzięki temu identyfikowanie wzorców w zakresie zachowań klientów oraz tworzenie ofert dopasowanych do ich potrzeb.
Dzięki wielu praktycznym i istotnym z punktu widzenia biznesu funkcjonalnościom, CLM znacznie ułatwia budowanie zaufania ze strony klientów.
Zwiększ zaangażowanie nowych i obecnych klientów za pomocą spersonalizowanych programów lojalnościowych.
Wykorzystaj nowo powstałe technologie (AI, uczenie maszynowe), aby móc identyfikować wzorce zachowań w wirtualnych koszykach zakupowych Twoich klientów.
Zachowaj zgodność z przepisami – CLM zapewnia płynną wymianę wrażliwych danych zgodnie z wymogami określonymi w RODO i innych regulacjach.
CLM pozwoli Ci pozostać w kontakcie z klientami na każdym etapie ich uczestnictwa w programie lojalnościowym. System pozwala na wysyłanie do uczestników wiadomości masowych i indywidualnych (e-maile/SMS-y/punkty sprzedaży/aplikacje mobilne/strony internetowe) z aktualną ofertą produktów i usług.
Oprócz tego możliwe jest przesyłanie ankiet w celu zdobycia informacji zwrotnych, dzięki czemu jakość programu lojalnościowego może być stale podnoszona. Oferujemy ulepszone inteligentne edytory wiadomości, które pomagają tworzyć angażujące treści w różnych wersjach językowych.
Korzystając z systemu CLM, sam określasz zasady działań marketingowych i programów lojalnościowych. Nasz produkt pomoże Ci określić priorytety biznesowe i stworzyć spersonalizowane oferty w oparciu o geolokację.
System umożliwi Ci również dostęp do kalendarza promocji, który zapewnia pełny przegląd wszystkich aktywnych programów i kampanii. Dzięki niemu możesz ustawić automatyczne rozpoczynanie programów jeśli taka jest aktualna potrzeba. System jest elastyczny i w pełni dostosowuje się do twoich wymogów.
CLM pozwoli Ci pozostać w kontakcie z klientami na każdym etapie ich uczestnictwa w programie lojalnościowym. System pozwala na wysyłanie do uczestników wiadomości masowych i indywidualnych (e-maile/SMS-y/punkty sprzedaży/aplikacje mobilne/strony internetowe) z aktualną ofertą produktów i usług.
Oprócz tego możliwe jest przesyłanie ankiet w celu zdobycia informacji zwrotnych, dzięki czemu jakość programu lojalnościowego może być stale podnoszona. Oferujemy ulepszone inteligentne edytory wiadomości, które pomagają tworzyć angażujące treści w różnych wersjach językowych.
Korzystając z systemu CLM, sam określasz zasady działań marketingowych i programów lojalnościowych. Nasz produkt pomoże Ci określić priorytety biznesowe i stworzyć spersonalizowane oferty w oparciu o geolokację.
System umożliwi Ci również dostęp do kalendarza promocji, który zapewnia pełny przegląd wszystkich aktywnych programów i kampanii. Dzięki niemu możesz ustawić automatyczne rozpoczynanie programów jeśli taka jest aktualna potrzeba. System jest elastyczny i w pełni dostosowuje się do twoich wymogów.
CLM został zaprojektowany tak, by dostarczać szczegółowych informacji o klientach z różnych źródeł. Aby umożliwić lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów, system analizuje te dane z pomocą technologii AI (sztucznej inteligencji) i ML (uczenia maszynowego).
W rezultacie znacznie łatwiej jest określić co motywuje klientów do działania, kupowania produktów lub zadawania pytań. Wiedzę tę można wykorzystać do znacznego poprawienia wyników działalności oraz zwiększenia świadomości marki.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.