Usługi

Zakres Managed Services Comarch obejmuje: Loyalty Consulting, Creative Services, Program Management  Services oraz Customer Analytics i oferuje szeroki zakres usług, które mogą pomóc firmom w optymalizacji swoich działań marketingowych, budowaniu zaangażowania i silnej strategii zarządzania całym cyklem lojalności klientów.

Nasze usługi są świadczone przez zespół doświadczonych analityków, konsultantów i menedżerów programów z ogromnym doświadczeniem oraz wiedzą w realizacji i zarządzaniu projektami marketingowymi w różnorodnych branżach.

Loyalty Consulting

Tworzenie programu lojalnościowego to zadanie  skomplikowane, pochłaniające zasoby i wymagające szerokiej wiedzy z zakresu zarządzania relacjami z klientami. Aby wyróżnić się i wykorzystać potencjał innowacyjności, firmy coraz częściej poszukują dostawców usług, które mogą pomóc zarządzać całym cyklem życia projektu lojalnościowego od strategii przez procesy oraz technologii do zaoferowania usługi w zakresie zarządzania na wielu płaszczyznach.

 

Więcej

Loyalty Consulting

Program Management Services

Każda firma dąży do podniesienia wydajności swoich działań w celu zwiększenia zysków. Jednym z czynników, który to umożliwia, są właściwi ludzie na właściwych stanowiskach. Ich cenny czas i wysiłki wymagają efektywnej optymalizacji. Pracownicy Twojej firmy powinni poświęcić całą energię na rozwijanie firmy i wspieranie jej konkurencyjności, a nie na zarządzanie operacyjne procesami marketingowymi czy systemami.

 

Dlatego Comarch dostarcza dedykowane zasoby, wspierające pracowników i usprawniające codzienne zarządzanie firmą. Doświadczeni i wysoko wyspecjalizowani managerowie programu firmy Comarch  organizują i koordynują programy lojalnościowe poprzez realizację zadań operacyjnych, administrację  aplikacjami oraz dostarczanie eksperckiej wiedzy dotyczącej przyszłych usprawnień i dalszego wzrostu. 

 

Więcej

Program Management Services

Customer Analytics

Sukces firmy zależy w dużym stopniu od tego, co wybierają i w co wierzą klienci. Podejmowanie decyzji biznesowych wymaga wiedzy na temat klientów i ich przekonań. Dlatego każda firma musi nieustannie śledzić dane z różnych źródeł (transakcje, dane demograficzne, dane nieusystematyzowane, media społecznościowe). Zapewniamy wsparcie i pomoc w gromadzeniu, analizie i interpretacji danych służących budowie strategii zorientowanej na klienta.

 

Więcej

Castomer Analytics

Nasi Klienci

  • BP Global

    BP Global

    Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global
  • JetBlue Airways

    JetBlue Airways

    Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways
  • S7 Airlines

    S7 Airlines

    Comarch Loyalty Management dla S7 Airlines
  • Heathrow Airport

    Heathrow Airport

    Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport
  • Enterprise Rent-a-Car

    Enterprise Rent-a-Car

    Comarch Loyalty Management dla Enterprise Rent-a-Car
    Wszystkie Case Studies

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.