Online Sales Support

Multifunkcyjna aplikacja webowa (portal internetowy), wspierająca managerów sprzedaży i marketingu oraz ich partnerów (dystrybutorów / sklepy). Zapewnia kompleksową komunikację, raportowanie oraz automatyzację procesów sprzedażowych (zamówienia, reklamacje).

 

Z aplikacji można korzystać używając notebooka, komputera stacjonarnego oraz urządzeń mobilnych (tabletów).

Funkcjonalności

RAPORTOWANIE

Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele, wykresy i kostki OLAP. Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień

KOKPIT MENEDŻERA

Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie

GEOMARKETING

Prezentacja sprzedaży na mapach Google – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takich jak konkretny klient (sprzedaż w podziale na brandy), dowolnie zdefiniowane koszyki czy handlowiec odpowiedzialny za dany obszar.

OLAP

OLAP Fast Grid to moduł dla analityków i użytkowników, którzy potrzebują szybkiego i łatwego dostępu do dużej ilości danych. Umożliwia on łatwe i intuicyjne tworzenie potrzebnych zestawień tabelarycznych i wykresów wprost z kostek OLAP. Raporty mogą być eksportowane w różnych formatach, udostępniane innym użytkownikom oraz na bieżąco prezentowane w profilu użytkownika.

PLANOWANIE I ROZLICZANIE PROMOCJI

Wspomaga planowanie i rozliczanie budżetu promocji handlowych. Daje możliwość łatwego definiowania długo- i krótkookresowych działań promocyjnych u wybranych klientów, mierzenia efektywności tych działań oraz ich optymalizacji, dzięki wykorzystaniu danych historycznych

WIADOMOŚCI

Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym)

ZAMÓWIENIA

Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z normami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: faktury, rozliczenia, noty opakowaniowe

ANKIETY

Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio grupie docelowej. Umożliwia monitorowanie odsetka otwarć, zachęcanie do wypełnienia, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiety, a nawet łatwe udostepnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

Proste programy lojalnościowe oparte na zamówieniach i odsprzedaży, realizowanych w systemie. System umożliwia zbieranie na kontach partnerów (dystrybutorów, sklepów) punktów oraz ich wymianę na nagrody lub rabaty. Członkowie programu mogą być dzieleni na grupy o różnych poziomach uprawnień

KATALOG KLIENTÓW

Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz logistycznych danych biznesowych

KATALOG PRODUKTÓW

Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie oraz jego zdjęcia

    Usługi

    COMARCH HELPDESK

    Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

    SZKOLENIA

    Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

    COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

    W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

    HOSTING

    Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

    SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

    W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

    ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

    Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

    NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

    W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

    WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

    Cykliczna weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

    PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

    W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

    Online Sales Support - korzyści

    Korzyści

     

    • Efektywna komunikacja B2B (zamówienia, należności, subskrypcje newslettera, ankiety, dedykowane, indywidualne akcje promocyjne, treści trade marketingowe)
    • Codzienny monitoring:

          - Postępów w odsprzedaży/zakupach
          - Budowania dystrybucji numerycznej
          - Zarządzania zapasami

    • Obniżenie kosztów obsługi partnerów
    • Możliwość natychmiastowej reakcji na wyniki i zmiany rynkowe
    • Dostęp do aktualnych raportów sprzedażowych i zakupowych
    • Informacja o stopniu realizacji targetu zakupowego oraz odsprzedażowego (KPI)

    Nasi Klienci

    • Technicolor

      Technicolor

      Wdrożenie Comarch AP/AR Automation w Technicolor
    • METRO-NOM

      METRO-NOM

      Comarch B2B Network w METRO-NOM
    • Carrefour Polska

      Carrefour Polska

      Wdrożenie Comarch ECM w Carrefour Polska
    • Unilever

      Unilever

      Elektroniczna wymiana danych w Unilever
    • Grupa BIC

      Grupa BIC

      Comarch EDI w Grupie BIC
    • Grupa Igepa

      Grupa Igepa

      Wdrożenie Comarch Document Management w Grupie Igepa
      Wszystkie Case Studies

      Powiązane treści

      Zbuduj skuteczną strategię e-fakturowania z pomocą Comarch i AIIM

      Ulotka: Comarch AP/AR Automation

      White Paper: EDI czy B2B Commerce: Technologie komplementarne czy substytuty?

      Wideo: Comarch Master Data Management

      Skontaktuj się z ekspertem Comarch

      Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.