Online Sales Support

Multifunkcyjna aplikacja webowa (portal internetowy), wspierająca managerów sprzedaży i marketingu oraz ich partnerów (dystrybutorów / sklepy). Zapewnia kompleksową komunikację, raportowanie oraz automatyzację procesów sprzedażowych (zamówienia, reklamacje).

 

Z aplikacji można korzystać używając notebooka, komputera stacjonarnego oraz urządzeń mobilnych (tabletów).

Kluczowe funkcjonalności

  1. 01 RAPORTOWANIE
  2. Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele, wykresy i kostki OLAP. Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień.
  3. 02 KOKPIT MENEDŻERA
  4. Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.
  5. 03 GEOMARKETING
  6. Prezentacja sprzedaży na mapach Google – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takich jak konkretny klient (sprzedaż w podziale na brandy), dowolnie zdefiniowane koszyki czy handlowiec odpowiedzialny za dany obszar.
  7. 04 OLAP
  8. OLAP Fast Grid to moduł dla analityków i użytkowników, którzy potrzebują szybkiego i łatwego dostępu do dużej ilości danych. Umożliwia on łatwe i intuicyjne tworzenie potrzebnych zestawień tabelarycznych i wykresów wprost z kostek OLAP. Raporty mogą być eksportowane w różnych formatach, udostępniane innym użytkownikom oraz na bieżąco prezentowane w profilu użytkownika.
  9. 05 WIADOMOŚCI
  10. Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).
  11. 06 ZAMÓWIENIA
  12. Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z normami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: faktury, rozliczenia, noty opakowaniowe.
  13. 07 ANKIETY
  14. Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio grupie docelowej. Umożliwia monitorowanie odsetka otwarć, zachęcanie do wypełnienia, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiety, a nawet łatwe udostepnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.
  15. 08 KATALOG KLIENTÓW
  16. Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz logistycznych danych biznesowych.
  17. 09 KATALOG PRODUKTÓW
  18. Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie oraz jego zdjęcia.

RAPORTOWANIE

Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele, wykresy i kostki OLAP. Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień.

KOKPIT MENEDŻERA

Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.

GEOMARKETING

Prezentacja sprzedaży na mapach Google – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takich jak konkretny klient (sprzedaż w podziale na brandy), dowolnie zdefiniowane koszyki czy handlowiec odpowiedzialny za dany obszar.

OLAP

OLAP Fast Grid to moduł dla analityków i użytkowników, którzy potrzebują szybkiego i łatwego dostępu do dużej ilości danych. Umożliwia on łatwe i intuicyjne tworzenie potrzebnych zestawień tabelarycznych i wykresów wprost z kostek OLAP. Raporty mogą być eksportowane w różnych formatach, udostępniane innym użytkownikom oraz na bieżąco prezentowane w profilu użytkownika.

WIADOMOŚCI

Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).

ZAMÓWIENIA

Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z normami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: faktury, rozliczenia, noty opakowaniowe.

ANKIETY

Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio grupie docelowej. Umożliwia monitorowanie odsetka otwarć, zachęcanie do wypełnienia, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiety, a nawet łatwe udostepnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.

KATALOG KLIENTÓW

Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz logistycznych danych biznesowych.

KATALOG PRODUKTÓW

Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie oraz jego zdjęcia.

Akplikacja, która pozwoli zarządzać Ci firmą w dowolnym miejscu i czasie.

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

Cykliczna weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Online Sales Support - korzyści

Korzyści

 

  • Efektywna komunikacja B2B (zamówienia, należności, subskrypcje newslettera, ankiety, dedykowane, indywidualne akcje promocyjne, treści trade marketingowe)
  • Codzienny monitoring:

      - Postępów w odsprzedaży/zakupach
      - Budowania dystrybucji numerycznej
      - Zarządzania zapasami

  • Obniżenie kosztów obsługi partnerów
  • Możliwość natychmiastowej reakcji na wyniki i zmiany rynkowe
  • Dostęp do aktualnych raportów sprzedażowych i zakupowych
  • Informacja o stopniu realizacji targetu zakupowego oraz odsprzedażowego (KPI)

Nasi Klienci

    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Zbuduj skuteczną strategię e-fakturowania z pomocą Comarch i AIIM

    Ulotka: Comarch AP/AR Automation

    White Paper: EDI czy B2B Commerce: Technologie komplementarne czy substytuty?

    Wideo: Comarch Master Data Management

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.