Obraz marki lub produktu jaki mają klienci i odbiorcy usług danej firmy jest często decydujący przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Na budowę pozytywnego wizerunku firmy wpływa wiele czynników, między innymi profesjonalnie prowadzona i aktualizowana strona internetowa z łatwym dostępem do poszukiwanych informacji. Comarch Portal umożliwia publikację informacji w ramach Biuletynu Informacji Publicznej zgodnego z wymaganiami ustawy o dostępie do informacji publicznej. Nasze rozwiązanie zapewnia również obsługę klienta i realizację spraw dzięki funkcjonalności eBOK. Na jakość świadczonych usług wpływa także dostęp pracowników do aktualnych informacji, procedur i dokumentów. Sieć wewnętrzna Intranet dostępna w ramach naszego rozwiązania to baza wiedzy oraz efektywna komunikacja, co znacząco pozwala obniżyć koszty i skrócić czas realizacji zadania.
Comarch Portal to kompleksowe rozwiązanie ułatwiające zarządzanie i publikację treści w sposób intuicyjny. Modułowa budowa narzędzia pozwala na prostą integrację z innymi systemami np. elektronicznym obiegiem dokumentów oraz rozbudowę i dostosowanie do aktualnych potrzeb organizacji. Architektura naszego systemu pozwala na wykorzystanie Comarch Portal jako platformy agregującej dostęp do wielu zewnętrznych aplikacji.
Pełna kontrola w zarządzaniu i publikacji treści Comarch Portal zapewnia skuteczne wsparcie w procesie publikacji treści, galerii zdjęć i multimediów oraz w prowadzonych działaniach promocyjnych i wizerunkowych firmy wśród klientów. Wsparcie w budowaniu profesjonalnego wizerunku firmy oraz zwiększenie świadomości marki wśród klientów.
| |
Sprawna komunikacja i publikacja w ramach BIP Nasz system zapewnia wymianę informacji pomiędzy pracownikami, kontrahentami oraz klientami firmy. Zawsze aktualne wiadomości, newsy czy serwisy tematyczne publikowane przy użyciu intuicyjnych narzędzi CMS. Informacje publikowane również w ramach Biuletynu Informacji Publicznej BIP.
| |
Zwiększenie skuteczności działań promocyjnych Łatwy dostęp do informacji i intuicyjne zarządzanie publikacją treści na stronach internetowych wspiera i podnosi skuteczność prowadzonych działań promocyjnych i marketingowych. Wsparcie prowadzenia efektywnych działań promocyjnych i kampanii marketingowych wpływa na rozpoznawalność marki.
| |
Profesjonalna obsługa Klienta Dzięki funkcjonalności elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) można zoptymalizować i przyspieszyć realizację spraw oraz ułatwić kontakt z przedstawicielami firmy. Dogodne i elastyczne formy kontaktu często decydują o wyborze konkretnej oferty.
| |
Elektroniczny obieg dokumentów Elastyczność naszego rozwiązania zapewnia łatwą integrację z systemem obsługującym elektroniczny obieg dokumentów- Comarch EZD. Wdrożenie systemu pozwala obniżyć koszty i nakład pracy oraz przyspieszyć proces realizacji sprawy. | |
Sieć wewnętrzna Intranet Intranet to wewnętrzna baza wiedzy, zbiór procedur i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań, dostępnych dla pracowników. Wykorzystanie sieci wewnętrznej przyspiesza realizację zadań i usprawnia komunikację pomiędzy pracownikami. |