Poradnik e-Doręczenia w administracji

e-Doręczenia to nowoczesny środek do szybkiej, bezpiecznej i niezawodnej wymiany korespondencji między instytucjami publicznymi, przedsiębiorstwami i obywatelami. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. W ramach skrzynki e-Doręczeń możliwe jest nadawanie i przyjmowanie dokumentów elektronicznych w dogodnym czasie i z dowolnego miejsca, za pomocą dostępu do Internetu. Nie będzie już trzeba czekać na listonosza. e-Doręczenia to wyższa jakość obsługi i skrócenie czasu realizacji spraw urzędowych.

Przygotowaliśmy dla Was specjalnych poradnik, z którego dowiesz się między innymi:

  • kogo dotyczy usługa e-Doręczeń
  • jak wygląda integracja usługi e-Doręczeń
  • jak przebiega wdrożenie usługi e-Doręczeń
  • jak realizowana jest integracja z systemem EZD

Pobierz poradnik