B2B e-Commerce

Obecnie firmy zwracają szczególną uwagę na sprzedaż wielokanałową, by móc zwiększyć zyski

 

Comarch B2B e-commerce to ergonomiczna aplikacja webowa pozwalająca na uruchomienie nowoczesnych kanałów sprzedaży nawet z najmniejszymi klientami. Przyjazny interfejs dostosowany graficznie do wymagań klienta, który pozwala w prosty i szybki sposób obsłużyć cały proces zakupowy. Dodatkowo producent lub dystrybutor może na bieżąco przekazywać informacje o nowych produktach czy planowanych akcjach marketingowych. 

Korzyści:

  • zwiększenie zysków dzięki wielokanałowej sprzedaży
  • dotarcie do mniejszych klientów
  • odciążenie działów Customer Service
  • lepsze relacje z klientami
  • rozszerzenie często już wdrożonej komunikacji EDI

Korzyści

Funkcjonalności

  1. 01 DEDYKOWANY LAYOUT
  2. Wygląd aplikacji dostosowany do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.
  3. 02 ZAKŁADANIE KONT
  4. Szybkie zakładanie kont dla klientów na podstawie otrzymanego pliku lub poprzez administratora.
  5. 03 DEDYKOWANE KATALOGI PRODUKTÓW
  6. Tworzenie dedykowanych katalogów produktów dla danego klienta lub grupy klientów. Wykorzystanie katalogów z pliku lub tworzenie w aplikacji. Możliwość dołączania zdjęć oraz pokazywania dostępności produktów.
  7. 04 PREZENTACJA MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH
  8. Publikowanie dedykowanych treści marketingowych dotyczących, przykładowo, nowego produktu lub planowanej promocji.
  9. 05 KOSZYK ZAKUPÓW
  10. Szybkie i proste dodawanie produktów do koszyka. Możliwość wykorzystania ulubionych koszyków oraz wybór dostępnych rabatów (np. za transport własny lub przedpłatę).
  11. 06 PROMOCJE
  12. Definiowanie różnego rodzaju promocji dla wszystkich lub wybranych klientów wraz z terminami ich obowiązywania oraz warunkami.
  13. 07 ZAMÓWIENIA
  14. Zamawianie towarów przez formatkę na stronie internetowej. Ograniczanie możliwości zamawiania do określonych jednostek logistycznych. Pełny podgląd statusu realizacji danego zamówienia.
  15. 08 RAPORTOWANIE
  16. Szybki dostęp do raportów dotyczących współpracy z danym klientem lub sprzedaży danego produktu.

DEDYKOWANY LAYOUT

Wygląd aplikacji dostosowany do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

ZAKŁADANIE KONT

Szybkie zakładanie kont dla klientów na podstawie otrzymanego pliku lub poprzez administratora.

DEDYKOWANE KATALOGI PRODUKTÓW

Tworzenie dedykowanych katalogów produktów dla danego klienta lub grupy klientów. Wykorzystanie katalogów z pliku lub tworzenie w aplikacji. Możliwość dołączania zdjęć oraz pokazywania dostępności produktów.

PREZENTACJA MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH

Publikowanie dedykowanych treści marketingowych dotyczących, przykładowo, nowego produktu lub planowanej promocji.

KOSZYK ZAKUPÓW

Szybkie i proste dodawanie produktów do koszyka. Możliwość wykorzystania ulubionych koszyków oraz wybór dostępnych rabatów (np. za transport własny lub przedpłatę).

PROMOCJE

Definiowanie różnego rodzaju promocji dla wszystkich lub wybranych klientów wraz z terminami ich obowiązywania oraz warunkami.

ZAMÓWIENIA

Zamawianie towarów przez formatkę na stronie internetowej. Ograniczanie możliwości zamawiania do określonych jednostek logistycznych. Pełny podgląd statusu realizacji danego zamówienia.

RAPORTOWANIE

Szybki dostęp do raportów dotyczących współpracy z danym klientem lub sprzedaży danego produktu.

Managed Services

PODŁĄCZANIE PARTNERÓW

Realizacja procesu podłączeń partnerów biznesowych zgodnie z harmonogramem Klienta (m.in. kampanie informacyjne, webinary, newslettery).

SERVICE DESK

Comarch oferuje wsparcie zespołu Service desk w wielu językach przy zapewnieniu najwyższych standardów jakości.

PROJECT MANAGEMENT

Doświadczeni kierownicy projektów odpowiedzialni za koordynację prac oraz bieżące raportowanie w projekcie.

ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI PAPIEROWYMI

Kompleksowe usługi do zarządzania dokumentami papierowymi , jak przygotowanie do skanowania, skanowanie, indeksowanie, archiwizacja oryginałów i ich logistyka.

CONTACT CENTER

Rozwiązanie usprawnia komunikację wewnątrz organizacji oraz poprawia relacje z klientami.

INTEGRACJE

Comarch zapewnia integracje z wieloma systemami (np. ERP, WMS, TMS, CRM, EDI and ECM) oraz Active Directory.

Nasi Klienci

  • Technicolor

    Technicolor

    Wdrożenie Comarch AP/AR Automation w Technicolor
  • METRO-NOM

    METRO-NOM

    Comarch B2B Network w METRO-NOM
  • Carrefour Polska

    Carrefour Polska

    Wdrożenie Comarch ECM w Carrefour Polska
  • Unilever

    Unilever

    Elektroniczna wymiana danych w Unilever
  • Grupa BIC

    Grupa BIC

    Comarch EDI w Grupie BIC
  • Grupa Igepa

    Grupa Igepa

    Wdrożenie Comarch Document Management w Grupie Igepa
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Zbuduj skuteczną strategię e-fakturowania z pomocą Comarch i AIIM

    Ulotka: Comarch AP/AR Automation

    White Paper: EDI czy B2B Commerce: Technologie komplementarne czy substytuty?

    Wideo: Comarch Master Data Management

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.