PPG Deco Polska Sp. z o.o. to producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów, w tym sztandarowej marki Dekoral. Do PPG Deco Polska Sp. z o.o. należą także marki: Domalux, Drewnochron, Cieszynka, Dekoral Gold oraz Sigma. Firma zatrudnia 750 osób. Grupa PPG jest firmą znaną docenianą przez klientów na całym świecie. PPG z siedzibą w Pittsburghu (USA) jest globalnym dostawcą farb, lakierów przemysłowych, produktów chemicznych, wyrobów optycznych, szkła i innych materiałów specjalnych.

Firma PPG Deco Polska Sp. z o. o. nawiązała współpracę z Comarch SA w zakresie informatycznego systemu do komunikacji z partnerami handlowymi i sprzedaży – Comarch SFA Online Sales Support. Analiza parametryzacyjna oraz projekt systemu został przygotowany przez Comarch SA w ciągu zaledwie 3 miesięcy i po akceptacji PPG Deco Polska został przekazany do produkcji. Komercyjne uruchomienie systemu Studio Dekoral Partner On-line nastąpiło w marcu 2011 roku.

Wdrożone rozwiązanie

Comarch SFA Online Sales Support
Aplikacja webowa kompleksowo wspierająca procesy B2B

Sytuacja przed wdrożeniem systemu Comarch SFA

PPG Deco Polska poszukiwała informatycznego narzędzia pozwalającego na skuteczną komunikację z partnerami handlowymi. Innymi obszarami, które PPG Deco Polska chciała usprawnić było efektywne zbieranie informacji rynkowych bezpośrednio od partnerów handlowych, stymulowanie zakupów poprzez różnego rodzaju systemowe akcje promocyjne oraz rozliczanie zamówień.

 

Rozwiązanie

Przeprowadzona przez Comarch SA wspólnie z PPG Deco Polska analiza wykazała, że systemem, który w całości pozwoli na zaspokojenie biznesowych potrzeb zdefiniowanych przez PPG Deco Polska jest Comarch SFA Online Sales Support. System oferowany przez Comarch SA świetnie sprawdzał się do tej pory w roli narzędzia do komunikacji z dystrybutorami w branży FMCG. Przygotowana przez Comarch koncepcja implementacji zakładała customizację layoutu i przebudowę systemu, tak, aby większy nacisk położyć na zadania definiowane przez PPG Deco Polska i komunikację z partnerami handlowymi przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej funkcjonalności raportowania.

 

Aby pobrać pełną wersję case study wypełnij poniższy formularz

* Informacje wymagane

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją otrzymywania na wskazany adres e-mail zawartych w naszym newsletterze niezamówionych komunikatów marketingu bezpośredniego i korzystania do tego celu z środków porozumiewania się na odległość. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.