Comarch SFA Online Sales Support / Studio Dekoral Partner On-line System

PPG Deco Polska Sp. z o.o. to producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów, w tym sztandarowej marki Dekoral. Do PPG Deco Polska Sp. z o.o. należą także marki: Domalux, Drewnochron, Cieszynka, Dekoral Gold oraz Sigma. Firma zatrudnia 750 osób. Grupa PPG jest firmą znaną docenianą przez klientów na całym świecie. PPG z siedzibą w Pittsburghu (USA) jest globalnym dostawcą farb, lakierów przemysłowych, produktów chemicznych, wyrobów optycznych, szkła i innych materiałów specjalnych.

Firma PPG Deco Polska Sp. z o. o. nawiązała współpracę z Comarch SA w zakresie informatycznego systemu do komunikacji z partnerami handlowymi i sprzedaży – Comarch SFA Online Sales Support. Analiza parametryzacyjna oraz projekt systemu został przygotowany przez Comarch SA w ciągu zaledwie 3 miesięcy i po akceptacji PPG Deco Polska został przekazany do produkcji. Komercyjne uruchomienie systemu Studio Dekoral Partner On-line nastąpiło w marcu 2011 roku.

Wdrożone rozwiązanie

Comarch SFA Online Sales Support

Aplikacja webowa kompleksowo wspierająca procesy B2B 

Dowiedz się więcej

Sytuacja przed wdrożeniem systemu Comarch SFA

PPG Deco Polska poszukiwała informatycznego narzędzia pozwalającego na skuteczną komunikację z partnerami handlowymi. Innymi obszarami, które PPG Deco Polska chciała usprawnić było efektywne zbieranie informacji rynkowych bezpośrednio od partnerów handlowych, stymulowanie zakupów poprzez różnego rodzaju systemowe akcje promocyjne oraz rozliczanie zamówień.

 

Rozwiązanie

Przeprowadzona przez Comarch SA wspólnie z PPG Deco Polska analiza wykazała, że systemem, który w całości pozwoli na zaspokojenie biznesowych potrzeb zdefiniowanych przez PPG Deco Polska jest Comarch SFA Online Sales Support. System oferowany przez Comarch SA świetnie sprawdzał się do tej pory w roli narzędzia do komunikacji z dystrybutorami w branży FMCG. Przygotowana przez Comarch koncepcja implementacji zakładała customizację layoutu i przebudowę systemu, tak, aby większy nacisk położyć na zadania definiowane przez PPG Deco Polska i komunikację z partnerami handlowymi przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej funkcjonalności raportowania.

 

Pobierz pełną wersję case study

* Informacje wymagane